Umění číst pracovní nabídky
Číst pracovní nabídky je někdy uměním! V tomto tipu Vám poradíme, jak na to!
Než podniknete jakékoli akce, přečtěte si konkrétní pracovní nabídku minimálně dvakrát, ideálně s nějakým časovým odstupem. Zjistíte tak všechny detaily a budete moci zahrnout všechny důležitá klíčová slova do Vašeho životopisu.
Podívejte se, kdy byl inzerát vydán a kdo ho vydal. Nejen, že zjistíte, jak je inzerát starý, navíc dokážete odhadnout v jaké fázi je výběrové řízení (na konci, uprostřed, na začátku). Zjištění, kdo inzerát vydal, Vám pomůže ujasnit si, jakou má člověk ve společnosti pozici.
Předtím než pošlete svůj životopis, podívejte se, kde se společnost nachází a DOBŘE zvažte, zda je pro Vás tato lokalita dobře dostupná! Zároveň se podívejte i na detaily jako je směnný provoz/flexibilní pracovní doba nebo openspace/samostatná kancelář!
Do stejné společnosti nepište VÍCEKRÁT. Pokud jste již jednou svůj životopis zaslali a nikdo se Vám neozval, zkuste nejdříve napsat e-mail (v tomto e-mailu můžete poprosit o důvod, proč jste nebyl zařazen do užšího výběru), poté volejte osobě uvedené pod inzerátem.