LinkedIn

Zatím se jen porozhlížíte po trhu a nechcete sami nikoho aktivně oslovovat? Nechte se „ulovit“ pomocí sítě LINKEDIN!

LinkedIn je CELOSVĚTOVÁ, PROFESNÍ sociální síť, na které každý může prezentovat své odborné dovednosti a pracovní zkušenosti a to nejenom proto, abyste se pochlubili světu svojí dokonalostí, ale tato sociální síť se využívá především za účelem naleznutí nového ZAMĚSTNÁNÍ či ZAMĚSTNANCE.

Stejně jako jiné sítě i LinkedIn umožňuje vytvořit si profil jako JENODTLIVEC, ale i jako FIRMA či PROJEKT.

Není Vám však stále jasný hlavní význam LinkedInu? Ten spočívá ve VYTVÁŘENÍ KONTAKTŮ. LinkedIn pomáhá odborníkům k vyšší produktivitě a větším úspěchům. 

Už dost obecností o LinkedInu – pojďme se podívat na ČÍSLA:

  • Více než 645 miliónů ČLENŮ z více než 200 různých ZEMÍ = NEVYČERPATELNÁ STUDNICE KONTAKTŮ
  • Téměř 2 miliony uživatelů v ČR
  • Suchá čísla nechme za sebou a koukněte na ZAJÍMAVOSTI
    • 79% uživatelů je starších 34 let
    • Pravidelný aktivní „linkeďák“ zde neztrácí čas – průměrně stráví hledáním informací 17 minut měsíčně 

Chcete si profil na LinkedInu také založit? Na co si DÁT POZOR a jak to celé VYPLNIT?

  • I zde platí, že PRVNÍ DOJEM je NEJDŮLEŽITĚJŠÍ – LinkedIn slouží jako takový stručný, elektronický životopis, proto byste zde měli mít aktuální profilovou fotku. Opět platí, že fotka by měla být profesionální (a fotky z dovolené si opět můžete schovat na rodinnou oslavu či Instagram). Profil s fotkou si na LinkedInu zobrazují lidé 14x více než profil bez fotky. 
  • Druhý dojem je FOTKA NA POZADÍ - je to prostor pro Vaší kreativitu. Fantazii se opravdu meze nekladou. Nejčastěji se sem vkládá Vaše motto v obrázku, popis vize, jedno větný popis Vaší práce či logo Vaší společnosti. Dejte si pozor na ÚMÍSTĚNÍ FOTOGRAFIE a pamatujte, že 57% uživatelů používá mobil k prohlížení si LinkedInu. 
  • URL Adresa – LinkedIn Vám automaticky přidělí náhodnou URL adresu, která se skládá z náhodných písmen a čísel. Pokud chcete působit profesionálnějším dojmem, UPRAVTE si svoji URL adresu např. na své jméno či společnosti: https://www.linkedin.com/company/profeskontakt-s-r-o-/ NEJDE Vám to změnit? V tomto případě si již někdo stejnou adresu „zabral“. Musíte tak zapojit svoji fantazii a pohrát si se svým jménem či jménem společnosti. PAMATUJTE ale vždy na PROFESIONALITU. 
  • MOTTO - je kolonka, která Vám poskytuje 120 ZNAKŮ, zde máte opět práci PRO svou FANTAZII a napsání něčeho ZAJÍMAVÉHO o sobě. Velmi dobře volte klíčová slova, protože ta jsou opravdu klíčová pro pořadí zobrazovaných výsledků. 
  • Část „O MNĚ“ – v této části můžete využít 2 000 ZNAKŮ, ale POZOR! Zobrazují se jen první tři řádky. Musíte zde opět zapojit FANTAZII a BÝT ORIGINÁLNÍ, protože jinak si nikdo nebude chtít „Zobrazit více“. Vyplácí se hned na začátku uvést aktuální pozici a použít efektivní klíčová slova (opět kvůli pořadí vyhledávání). 
  • Pracovní zkušenosti - v tomto případě platí vše, co jste se dočetli v sekci „o životopisu“. Shrneme pouze to nejdůležitější:
    • Pište přesná data svého zaměstnání
    • Začnete poslední/ aktuální pracovní pozicí
    • Uvádějte vždy datum, název společnosti a pracovní pozici
    • Pracovní pozici STRUČNĚ popište (neopisujte však svůj popis pracovní pozice) 
  • Vzdělání – opět platí to samé, co jste se dozvěděli v sekci „o životopisu
    • Pište přesná data a přesný název školy
    • Začínejte nejvyšší dosaženým vzděláním
    • Jazykové kurzy a zahraniční stáže pište na konec 
  • Dovednosti - LinkedIn umožňuje JEDINEČNOU VĚC! Jaká to je? SEZNAM KLÍČOVÝCH SLOV! Můžete si zde vytvořit seznam označující Vaše dovednosti. A K ČEMU TO JE? Ten, kdo si Váš profil zobrazí, na první pohled uvidí VAŠE PŘEDNOSTI.
    • Rada nad zlato – opět platí STŘÍDMOST – optimum je 10 slov 
  • Doporučení – poslední důležitá součást Vašeho LinkedIn profilu! Vaši kolegové Vám zde mohou napsat svá doporučení a sdělit ostatním, jaké jsou Vaše silné stránky, jaký jste podřízený/spolupracovník nebo například jak kvalitní práci umíte odvést. 

Závěrem?

  • LinkedIn slouží i jako PAVOUČÍ SÍŤ – čím větší je síť, tím více příspěvků se Vám zobrazuje a Vy nejenom zůstáváte v obraze ve svém oboru, ale navíc si můžete rozšiřovat obzory (= tím více much pochytáte). Příspěvky můžete vkládat i sami:
    • Rada NAD ZLATO - pokud nějaký příspěvek sdílíte, napište, proč ho sdílíte – dodá to tomu VÁHU a ostatní na Vás mohou začít nahlížet jako na relevantní zdroj nových odborných informací. 
  • Spojení s dalšími uživateli – Čím větší síť máte, tím větší je viditelnost Vašeho profilu. O svou síť se proto PRAVIDELNĚ starejte! Pokud se s Vámi někdo spojí, poděkujte za propojení, blahopřejte uživatelům k jejich úspěchům,

Pojďme se spojit a najít
pro Vás tu pravou pozici!

Zašlete nám své CV

Můžete přiložit CV

Odesláním fomuláře beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Odeslat

Neváhejte nám zavolat nebo napsat

  +420 724 357 872
  kariera@profeskontakt.cz