Agenturní zaměstnávání

Agenturní zaměstnávání / Personální leasing

Agenturní zaměstnání probíhá v souladu s platnou legislativou a na Povolení MPSV ČR. V souladu se zákonem jsme pojištěni proti úpadku agentury práce.

Proč agenturní zaměstnání?

  • Veškerá agenda související se zaměstnaneckým poměrem – zpracování pracovních smluv a dalších dokumentů, výpočet a výplata mzdy, zajištění zdravotních prohlídek, tzn. že nezatěžujete svoje personální oddělení
  • Try & Hire program - zaměstnance si vyzkoušíte a převedete do kmenového stavu až ve chvíli, kdy jste si jisti, že je přínosem do Vaší firmy
  • Prodloužení zkušební doby zaměstnanců – vrstvení smluv u agentury práce a u klienta
  • Úspora mzdových nákladů v případě neschváleného budgetu v rámci společnosti
  • Flexibilita, konzultace o situaci na trhu, další služby (psychometrické testování kandidátů, outplacement aj.)

Proč spolupracovat
s Profeskontakt?

Rychlý kontakt

Znalost trhu

Důkladná znalost odvětví, kam realizujeme nábory

Aktivní komunikace

Aktivní a vstřícná komunikace s kandidáty i s klienty

Stabilní zaměstnavatelé

Nabídka pozic u stabilních a ověřených zaměstnavatelů

Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies

Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.

Jaké cookies používáme

Nezbytné

Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.

Statistické

Tyto cookies pomáhají s měřením a analýzou návštěvnosti stránek.

Marketingové

Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.

Přijmout vše Přijmout vybrané Podrobné nastavení Odmítnout vše